Nytt Liv


Jag får väl vara som alla andra och skaffa mej en blogg jag också, har i och för sig redan skaffat den nu, men aa.
Jag och Louise började våra nya liv igår, nyttig mat och mycket motion.

Mornarna blir hård träning och kvällen blir lång + raskpromenad!
Känns för jäkla bra när svetten rinner och man vet att detta förmodligen kommer ge bra resultat .. =)

Har i alla fall jobbat klart för i sommar!
Jobbade uppe på solbacken, och jag saknar alla mina små söta tanter och gubbar där redan..

Sen har jag sån jäkla beslutsångest om jag ska gå vidare med kost&hälsa eller om jag ska ta stylelist (fick ett brev hem om att jag kom in ) .. så den tanken är inte lätt att få väck från skallen.. :/
Men jag hoppas i alla fall på att jag fattar rätt beslut.


Nu frågade svärmor om jag villa åka med till kramers.. och det kan jag väll ställa upp på att göra =)
Hejsvejs!


            StefanForslund  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0