Ont i magen

haft väldigt ont i magen hela dagen, skit jobbigt! :/
Ulle sitter och matar Thelma just nu =)
Så  himla söt är hon! :)
Riktigt fin flicka du klämt ut.. :D

Vart hos Ulle nästan hela dagen! :)
Mycket trevligt åste jag säga!

Igår köpte jag en ny mobil, är skit nöjd!
en röd S3250 men blomrankor på framsidan och något stort krumilurformat på baksidan!
Skit fin/bra mobil för en liten peng :)

Gårdagen var också bra, var hemma hos mamma och va inne i borås med Stefan och Johan!
Sen käka vi max, va gott men blev fruktansvärt mätt!

Var även på G-kås härromdagen, blev mycket bra o fina inköpta saker!
Stefan fick även sina presenter i förrgår, två par skit snygga Jeans och en tjocktröja!
han blev jätte glad.. :)

Ajja, tillbaka till nu:et..
Idag antar jag att broder kommer över på en film igen, mycket trevligt kan jag säga =)
Skönt att Stefan och richard har kommit varann så nära =)

nu har jag inte så mycket mer att säga idag, så höres väl när jag har något att komma med =)



Ett extra hjärta till:
<3 Ulrica & Thelma
<3 Broder
<3 Stefan


Även ett stort hjärta till er som finns runt om mig <3

StefanForslund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0