HejSvejs

Idag har man inte gjort så himla mycket..
Min kära mor ringde och väckte mig, men somnade om c:a 3 minuter
Sen klev jag upp och började städa, fråga inte vad det är för fel på mig men kände att det behövdes.
Sen hämtade min kära broder mig, mamma bjöd på mat (korv stroganoff) va jätte gott.
Sen åkte jag hem igen städa lite till, sen upp till Louise en sväng, färgade hennes hår..
Sen drog jag hem, la i lite tvätt i maskinen, som jag måste gå och ta hand om nu.. jobbigt när man aldrig får någon hjälp. Hade gjort hur mysigt som hellst pga att Stefan hade skickat ett sms till mig i förmiddags ( " hej älsk, undrar om du vill ligga och mysa och kika tv med mej sen" )  jo tack svarade ju jag. Tände ljus och allt tills han var hemma, men aa vart drog han direkt? Jo till forslunds huset. ARG.
Men som sagt, försöker att inte bry mej. Men nu ska jag dra i villket fall som hellst.

Tjabba


StefanForslund ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0