Flätat

Caroline Olsson har precis gjort rastaflätor i mitt hår..
Tack så hemskt mycket för det! 

Är dessutom ganska irriterad för stunden.. på en människa som aldrig kan vara nöjd. Och Den personen heter Stefan forslund. Han har en bil just nu som han tjatat om i 2 år. När han väl har den bilen som kan bli värd mycket pengar så ska han byta ner sig mot en skabbig crx :S  Blir seriöst tokig snart. och ja tyvärr är de ju bråk mellan oss nu, men jag pallar inte med alla dessa byten som han håller på med. Men visst, hans val.. men han kommer ångra sig. och då ska han byta sin "nya" skabbiga crx mot en valibra sen när han insett att han gjort fel. Aja, your broblem.

Har i alla fall vart och handlat med mamma idag. Handlade för ett antal hundra-lappar. Men men, mat behövs. 
Imorn ska jag in till sjukhuset igen,ska göra microskopi i urinvägarna. Så som sagt, hoppas dom hittar felet NU!




mamma som photoshoppat denna bilden =)  
Denna bilden har min underbara mamma gjort till mig =)
 


StefanForslund ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0