finns det ord?

Börjar lessna riktigt jävla mycket nu!  Vänner som påstår finnas där, finns helt plötsligt inte där? snackar skit, snackar en JÄVLA massa skit rent utsagt! För er som känner att ni borde ta åt er, gör de.. orkar inte bry mig! Seriöst, hur kul är det att klandra ner en person? Gadda ihop "er" om det ens är ett "er", och säga sager hitan och ditan. Är ju så himla moget..!!



Igår var jag i alla fall så himla glad över att min underbara pojkvän fanns. Har seriöst inte vart så ledsen på ett bra tag. Spelar ingen roll hur mycket jag försöker, har verkligen försökt, ATT ÄNDRA MIG, inte bara för min skull även för andras.. och sen när man väl försöker ska folk klandra ner på en så man bara vill lägga ner allt som engång betydde mycket att förändra.
Säger bara Tack min underbara Stefan Forslund för att du förstår ( försöker i alla fall), lyssnar och finns där för mig. Älskar att du finns där, även om du bara lyssnar och inte säger någonting, men du har börjat öppna dig mer och mer. tack för de min prins <3




Jaja, för att komma på andra tankar vill jag bara skriva och snacka om nått annat.
Jag längtar mycket efter Ulles lilla knoddis i magen.
Vill att den lilla fisan ska komma ut, PLOPP.
Du kommer bli en så vacker och bra mamma.
Finns där när du behöver hjälp.
Om inte annat så hjälper jag dig även om jag inte får/ska. =)







Bilden: Anna och jag


StefanForslund♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0