Bebis

Japp japp bebis som sagt!
Klockan 11.20 fick jag detta sms..
"thelma kommer nog inom 40 minuter MAX. Hon är helt öppen =) Nu väntar vi på att krystvärkarna. Hon är jätte duktig. Ingen lustgas eller något :)
 
NU FICK JAG SMS! HON ÄR UTEEEE :D
ooh, jag är så glad för dig Ulle, nu är din vackra prinsessa ute, din lilla ögonsten.
Önskar dig all lycka framöver <3 Love to you<3

japp, nu är jag lycklig idag i alla fall, Thelma och Ulle förgyllde min dag :D 
ååh, läpparna kan inte sluta le..  Tänk att nu efter 9 månader är hon ute.
Mått illa, haft ont, jobbigt. Men nu är hon här, efter denna tid!


I alla fall så firade jag och Stefan två ÅR igår, hade jätte mysigt.
Ska slänga upp några bilder sen.
Hade ca 30 ljus tända i lägenheten igår, och såååå mysit.
Sen kom jessica och Björn en sväng. =)

Nu vill jag inte skriva mer, för nu vill jag bara vara lycklig.. utan en data!!

PUSSHEJ



StefanForslund♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0