shopping

Japp, idag blev det en heldag inne i borås (knalleland) med mamma!  sprang runt över allt, och det blev mycket köpt! Mamma handlad för lite mer än 2300 :- till mig, uchsha.. mycket dyrt.. :(  men är otroligt tacksam för allt!  kommer välanvändas alla dessa kläder =)

Sitter just nu och tittat på när stefan myser med kissemisse-ungarna =)
Anna och Linnéa sitter och ritar / pysslar .. :)  so cute.

Sen blir det att laga potatisgratäng och grilla kött .. för mej och stefan =)


Imorn börjar skolan, är faktiskt ganska efterlängtat.
det enda jag bekymrar mig över är om jag verkligen kommer palla gå upp SÅ JÄVLA TIDIGT!! ;D
ajjja... får gå varken sej jag vill eller inte.. :)

men nu skall jag dra mej för stunden.. seee yaa!


StefanForslund<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0